تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

خرید منیفولد هوا پارس ELX

خرید منیفولد پرشیا موتور زانتیا 2000

منیفولد فرانسوی اصل پارس ELX

آزمایشی را در پارامتر عملکرد موتور زانتیا 1800 انجام دادند که اثرات مطلوبی را با طول متغیر منیفولد فابریک در پلنوم در بار زیاد و دور موتور پایین و بازده حرارتی 3.5٪ افزایش داد. در برابر قرائت پایه در 1500 دور در دقیقه از این استنباط می شود.

پلنوم مصرف متغیر برای شرایط رانندگی شهری مناسب است. آزمایش انجام شده بر روی موتور چهار سیلندر xu9 با طول رانر ورودی متفاوت، 22 درصد بهبود توان نسبی و 5 درصد افزایش گشتاور خروجی را در مقایسه با منیفولد فابریک و همکاران آزمایشی را بر روی موتور چهار سیلندر xu9 با متغیر طول منیفولد ورودی توسط موج فشار تنظیم مثبت که در طول بسته شدن دریچه ورودی رسیده است انجام دادند.

فشار هوای منیفولد :

این به افزایش جرم سیلندر برای افزایش فشار برای ورودی بعدی کمک می کند. گشتاور دور کم را به دست می آورد که این شرایط برای موتور تنفس طبیعی (NA) مطلوب است. …

… طول منیفولد ورودی و نسبت سوخت به هوا به عنوان متغیرهای تصمیم گیری انتخاب شدند زیرا طراحی و بهینه سازی عملکرد موتور به تنظیم سیستم منیفولد ورودی و نسبت سوخت به هوا بستگی دارد.

طول رانر:

تعدادی از فعالیت های تحقیقاتی برای نشان دادن اثر طول منیفولد ورودی متغیر بر عملکرد موتورهای بنزینی انجام شده است و در منابع به خوبی مستند شده است.

تنظیم منیفولد برای مدت طولانی به عنوان یک جنبه حیاتی در طراحی موتور و بهینه سازی عملکرد در نظر گرفته شده است. این دستگاه با استفاده از یک طراحی پوسته کشویی نیمه لوله ای که به طور قابل توجهی با رویکردهای ورودی متغیر سنتی متفاوت است برای کمک به طراحی ورودی به همراه یک روال نرم‌افزاری سفارشی برای بهینه‌سازی هندسه محدودکننده از طریق شبیه‌سازی‌های کاملاً خودکار CFD استفاده شد.

در توسعه دونده های ورودی منیفولد برای آزمایش و تولید نهایی کمک می کند تا عملکرد بهتری از دونده های استوک در پژو پارس ELX موتور زانتیا داشته باشد.

MOTOR SPORT

محصولات عملکردی را برای خودروهای پرشیا طراحی، تولید و به فروش می رساند. اخیراً آنها وظیفه ایجاد یک دونده ورودی جدید را بر عهده گرفتند که موتور مسابقه ای با گشتاور بالا را تکمیل می کند.

آخرین مرحله از افزایش کلی جریان هوا برای موتور 16 سوپاپ به دنبال عملکرد بهتر از دونده های مصرفی، ایجاد یک طراحی مفید و داشتن قدرت برای رسیدگی به برنامه های کاربردی تقویت شده، تمام کارهای طراحی و محاسبات لازم را برای آماده کردن نمونه اولیه دونده خود انجام داد.

– کارل فائوست

پس از اتمام تست اولیه و رضایت Motorsport98 از تناسب و خطوط مدل، نمونه اولیه نهایی تولید شد. طراحی باید تأیید کند که ورودی می‌تواند تا 20 psi فشار افزایشی را روی خودروی مسابقه‌ای سوپرشارژ تجربه کند. شرکت سپس روی ساخت یک رانر تک ورودی برای آزمایش مخرب خود کار کرد. آنها توانستند 200 درجه فارنهایت و 20 پوند فشار را به دونده ورودی نایلون 12 GF وارد کنند. چرخه فشار 6 بار در دقیقه تکرار شد. ورزش‌های موتوری باید بدانند که چقدر از استحکام نایلون‌ها به دلیل دمای بالا از بین می‌رود. آزمایش‌های اضافی شامل افزایش فشار منیفولد از 20 psi به 40 psi، دما از 200 درجه فارنهایت به 220 درجه فارنهایت، و ثبت بیش از 16000 چرخه بود. هیچ تغییر یا شکست قابل اندازه گیری وجود نداشت.

تست نهایی موتور اسپرت

آزمایشات نهایی ثابت کرد که دونده می تواند دماها و فشارهای زیر هود را که برای موفقیت در برنامه مورد نیاز نیاز دارد، تحمل کند. در نهایت، موتور با دونده های کامپوزیت LS نصب شد و به یک دینامومتر منتقل شد، جایی که به طور قابل توجهی بیش از 860 اسب بخار نیرو تولید کرد.

تولید منیفولد هوا پارس ELX

عنوان راهی برای ساخت نمونه های اولیه در اوایل چرخه طراحی آغاز شد، اما اکنون برای تولید قطعات مصرفی نهایی مانند این رانر ورودی استفاده می شود. شفیق پرفورمنس به قطعاتی بادوام، کاربردی، مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی و سبک وزن اجازه می دهد. به دلیل ساختار این هندسه و مواد به کار رفته، این موتور به لطف کاهش وزن و مقاومت حرارتی بالا مرتبط می تواند زیر کاپوت پژو پارس قرار بگیرد.

www.motorsport98.ir

09210943837

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منیفولد هوا پارس ELX”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی