برسی میل سوپاپ دراگون XU7
خرید میل سوپاپ ریس XU7، برسی میل سوپاپ XUM، مقایسه میل سوپاپ XUM، مشخصات میل سوپاپ XUM، بهترین میل سوپاپ ریس، بهترین میل سوپاپ برای تقویت XU7
تمام دیوریشن های گفته شده داخل ویدیو در یک میل بود که دیوریشن واقعی محسوب میشه.
برای مثال میل ۷۱۵ کت کم برای تیوفایو که با اسم ۲۸۱ فروخته میشه دیوریشن واقعیش ۲۴۳ هستش.
قدرت اضافه شده که اشاره کردم ، اعداد تقریبین و به عوامل زیادی بستگی داره
این میل در حال حاضر در فروشگاه موجوده برای خرید میل سوپاپ دراگون به سایت MOTORSPORT98.IR سر بزنید.
خرید میل سوپاپ ریس ارزان، فیلم تست میل سوپاپ xum، انواع میل سوپاپ xum، قیمت میل سوپاپ xum اورجینال، میل افترمارکت xu7، میل کت کمز xu7
نصب آسان و کم هزینه تقویت و ارتقاء موتور xu7، پارس و سمند
نصب راحت و بدون نیاز به هیچ گونه دست کاری
دور بالا عالی
وزن کمتر نسبت به نمونه فابریک و دور گیری بهتر
به مرور زمان هیچ تغییری نمیکنه و کچل نمیشه
ویدئو برسی میل سوپاپ دراگون XU7، قیمت میل بادامک xum، تاثیر میل بادامک xum، انواع میل بادامک افترمارکت، میل بادامک کت مز، میل سوپاپ نیومن، میل سوپاپ هورنت xu7، میل سوپاپ کاستومایز چیست؟ آموزش کاستومایز؟
💢با نصب میل دراگون صدای شق شق میل سوپاپ نخواهید داشت 💢
محصولات ایکس یو سون قابل نصب با فولی و فنر فابریک میباشد و صدای میلسوپاپ از فابریک هم کمتر میباشد.
کمترین هزینه میتونید بدون نیاز به تغییرات و تعویض فنر و بهترین رانندگی و درگ شهری دارید
با بالا ترین بازدهی از لحاظ راندمان و کیفیتی کار برسید 🙌
کاسه نمد میل سوپاپ اورجینال، شرکت دراگون، نمایندگی میل سوپاپ دراگون،
برای تقویت چه میل سوپاپی خوبه، میل سوپاپ کاستومایز ارزان،
قطعات از جمله کچلی و بریدگی خود قطعه را دارد
6 ماه گارانتی
معایب میل سوپاپ H&H، قیمت میل سوپاپ H&H، خرید محصولات H&H
ریتارد یا اوانس با فولی ادجاست چیست؟
به طور کلی ریتارد کردن تایم موتور باعث بهبود عملکرد موتور از دورهای میانی تا دورهای بالا میشه، و ادونس کردن تایم باعث بهبود عملکرد در دورهای پایین و میانی میشه
این موضوع برای موتورهای مختلف متفاوته روش بدست آوردن بهترین میزان ادونس یا ریتارد هم بستگی داره به نوع تقویتی که قراره انجام بگیره و با تست روی داینو یا تست در جاده و پیست بدست میاد.
وقتی کمشفت ثابت باشه و تسمه تایم به سمت حرکت عقربه های ساعت حرکت کنه میشه ادونس و برعکسش میشه ریتارد کردن . هر درجه تغییر روی کمشفت دو برابر تایم میل لنگ میشه به طورر مثال بخام بگم ،
یعنی مثلا وقتی میگن 4 درجه تایم کمشفت ادونس بشه ، منظور از این 4 درجه اینه که 8 درجه تایم از روی پولی کمشفت تغییر میکنه که نتیجش میشه 4 درجه تغییر در میل لنگ . علتش هم نسبت 1 به 2 پولی کمشفت به پولی روی میل لنگه .
کلا تایم موتور به نسبت زاویه موقعیت پیستون نسبت به موقعیت TDC سنجیده میشه .
وقتی میگیم با کمشفت دراگون زاویه باز شدن سوپاپ هوا مثلا 210 درجه بعد از tdc هست ، منظور اینکه وقتی میلنگ210 درجه از نقطه مرگ بالا چرخید و پسوپاپ هوا شروع به باز شدن میکنه.
, camshaft dragon, camshaft H&H, CAMSHAFT XUM, camshaft xu7, camshaft tu5
بعضی وقتا برای تنظیم دقیق تایم لازمه که از چرخ درجه و درجه اندازه گیری استفاده کرد .
camshaft cat cams
دقت کنید ادونس یا ریتارد کردن بیش از حد تایم باعث افت شدید قدرت و حتی آسیب دیدن موتور هم میتونه بشه حتما با تجربه کافی ریتارد و اوانس کنید تا مشکلی برای انجین پیش نیاد از جمله کج کردن سوپاپ – ناک و ..
MOTORSPORT98.IR
پیروز موفق باشید.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.