خرید تراتل پژو xu7

خوشحالیم از اینکه محصولات با کیفیت بالا و عملکردی فوق العاده با قیمت مناسب برای دوستان 405 سوار تولید میکنیم.

چرا تراتل شفیق پرفورمنس؟

همونطور که میدونید انجین xu7 منیفولد معیوبی داره، نصب تراتل برای هر کسی که میخواد اصلاح ورودی هوا به موتور انجام بده توصیه میشه.

تمام قطعات شفیق پرفورمنس مهندسی شده و تست و تایید نهایی میشه قابل اطمینان برای استفاده شهری و کاهش چشمگیر مصرف سوخت به دلیل افزایش راندمان و ترکیب بهتر نسبت سوخت و هوا

برای انجین xu7هیچ قطعه ای بهتر از تراتل شفیق پرفورمنس نیست، نصب اين قطعه به تنهایی موجب افزایش 70درصد حجم ورودی هوای بیشتر به موتور میشود و باعث شارژ شدن کامل سیلندر و افزایش تراکم و انفجار قویتر و قدرت بیشتر موتور میشود.

اقلام همراه کالا؟

تراتل شفیق پرفورمنس براساس مدل ماشین و ایسیو مشتری تولید میشود و بدون نیاز به هیچ گونه دستکاری پیچ به پیچ بسته میشه،نصب آسان و سریع بدون نیاز به قطعه جانبی یا هم نیاز، فقط کافیه منیفولد فابریک رو باز کنید و تراتل رو به جاش ببندید.

تراتل کامل با سنسورها و فیلتر اسپورت قابل شستشو ارسال میشه، همه چی تکمیله فقط ببندی رو ماشین.

نسبت رضایت مشتری از خرید تراتل؟

تمام مشتریها که این قطعه رو نصب کردن از لحظه ثبت سفارش تا پیگیری و ارسال و جعبه و بسته بندی و ظاهر کالا و سهولت نصب و بازدهی و قیمت و کیفیت رضایت 95 درصدی داشتن.

صدای تراتل چطوریه؟تو شهر اذیت نمیکنه؟

تراتل حالت عادی هیچ صدایی نداره فقط موقع تخته گاز

صدای تراتل ها بسیار زیبا و گوش نواز و جالب اینجاست که صدای بسیار زیاد و زیبای اتومبیل از پیشرانه آن است نه سیستم اگزوز چراکه سیستم اگزوز صدای آن چنانی ندارد☣️

در صورتي كه پورتهاي سرسيلندر پوليش شده باشند، تاثير اين قطعه بيشتر خواهد بود. زيرا هواي در حال چرخش با برخورد به زبري هاي ديواره هاي پورتها، دچار اغتشاش شده و در حقيقت باعث كاهش تاثير اين قطعه مي شود.🚀

نصب تراتل برای خودروهای دوگانه سوز؟

تراتل بر روی خودروهای گاز سوز قابل نصب هست هم کارخانه هم دستی.

به دلیل مخلوط بهتر گاز و هوا و افزایش حجم ورودی هوا به موتور که موجب افزایش تراکم بیشتر میشود تراتل برای خودروهای گاز سوز 25درصد نسبت به بنزین قدرت بیشتری دارد.یکی از دلایل اصلی تحت فشار بودن گاز است که میتواند حجم ورودی هوای زیاد به موتور را با گاز تحت فشار ترکیب کرده و مخلوط مناسب نسبت سوخت و هوا به وجود بیاورد. نکته بعدی ظرفیت دمایی گاز است که در اثر تراکم زیاد و گرمای حتی در دورهای بالا باعث خود سوزی یا ناک نمیشود.

 

چه افزایش قدرت چشمگیری را خواهیم دید؟

افزایش قدرت به شدت به کارهای دیگری که روی موتور انجام می شود بستگی دارد. مانند هر تغییر القایی مثل نصب توربو، نصب تراتل برای موتوری حداقل سیستم را ارتقا داده است، بهتر می‌سازد. البته میل بادامک و پورت پولیش سر به منحنی قدرت و گشتاور کمک بیشتری خواهند کرد.انجین xu7به طور استاندارد 78اسب قدرت سر چرخ دارد که بعد از نصب تراتل (استاندارد 135 اسب بخار) با یک کیت ITB و جریان آزاد خواهد داشت که به درستی ریمپ شود. لطفاً نمودارهای مختلف قدرت مشتری ارسال شده در وب سایت ما را برای نمونه های نیز ببینید.

 

 

مشخصات فنی کالا؟

منیفولد از آلومینیوم با کیفیت بالا با فلنج 10 میلی‌متری برش دقیق واتر جت و رانرهای 51 میلی‌متری (Outside Dia) یک تکه بدون هیچ جوش یا چسبی با دیواره‌ای به ضخامت 8 میلی‌متر ساخته شده است. تمام اتصالات داخلی به طور کامل پولیش شده تا از جریان روان اطمینان حاصل شود.دریچه گازها پورت پولیش شده سایز 60میلیمتری با فلنج استاندارد و واشر استاندارد. جای پیچها بوش خورده است.

لطفاً توجه داشته باشید: همه تراتل ها ما طبق سفارش و بنابراین در زمان تحویل 5 روز کاری ساخته می‌شوند. این برای ساخت منیفولد و آماده سازی بدنه دریچه گاز است.

تراتل در واقع تبدیل 1 دریچه گاز به 4 دریچه گاز است یعنی خودرو شما میتواند 4 برابر سریعتر هوای داخل سیلندرها را پر کند و عملاً افزایش توان چشمگیری داشته باشید

تراتل XU7 برای چه خودروهایی مناسب است؟

 

تراتل پژو ایکس یو سون را میتوانید بر روی خودروهایی همانند پژو 405 ، پارس و البته سمند استفاده نمایید.

 

 

 

تراتل xu7 را میتوانیم بدون تعویض ECU استفاده کنیم؟

 

محصولات انحصاري شفیق پرفورمنس مطابق مدل ایسیو فابریک طراحی شده و به هیچ عنوان نیازی به تعویض ایسیو نیست.

 

 

 

برای نصب تراتل بر روی موتور XU7 نیاز است که ECU را تعویض کنید؟

ای سی یو یا کامپیوتر خودرو XU7 می تواند با ریمپ تخصصی نسبت سوخت تراتل را محاسبه و مطابق با آن فشار سوخت را تنظیم نماید.

 

 

برای نصب ITB تراتل xu7 باید خودرو لوازمی باشد؟

خیر برای نصب تراتل xu7 نیازی به لوازمی بودن خودرو نیست و شما میتوانید روی موتور فابریک تراتل نصب کنید

 

برتری تراتل های تولیدی شفیق پرفورمنس در چیست؟

وزن بسیار کم

پورت پولیش دریچه گاز

مسیر کوتاه تر (فشرده سازی بیشتر هوا)

بهره گیری از استپر برای کارکرد دقیق موتور

استفاده از دریچه گاز غول

عدم سفتی پدال گاز

مناسب خودروهای شهری فابریک بدون نیاز به هیچ گونه قطعه جانبی

افزایش قدرت و شتاب و سرعت نهایی

مناسب دوگانه سوز

کیفیت بالای قطعات تمام CNCD

موثرترین میزان مصرف برای یک موتور تنفس طبیعی

صدای بسیار عالی و جذاب

 

تراتل که به زبان لاتین با نام throttle body kit نام برده میشود. به جای منیفولد فابریک و دریچه گاز نصب میشود و عملاً تک دریچه را تبدیل به 4 دریچه میکند و این یعنی 4 برابر تنفس بیشتر خودرو…

 

در ادامه در مورد تراتل مطالب وبلاگ موتور اسپرت که توصیه میکنم حتماً مطالعه فرمایید.

 

چند نوع تراتل وجود دارد؟

تراتل ها بر دو نوع هستند:

1.تراتل ریس

2.تراتل برای استفاده شهری

تراتل شهری:

این نوع تراتل بر روی خودروهای فابریک با ایسیو فابریک قابل نصب و ستاپ است و نیاز به هیچ گونه دستکاری نداره فقط کافیه منیفولد فابریک رو باز کنید تراتل رو نصب کنید،.

تراتل شهری نسبت به تراتل ریس دارای فیلتر هوا است و استپر موتور که دور آرام نرمال است، همچنین درمورد تراتل شهری قطر رانر و طول رانر مطابق استاندارد کارخانه است و دور میانی و سرگاز عالی

برای خرید تراتل شهری شفیق پرفورمنس ابتدا داخل سایت خودرو خود را انتخاب کنید

 

تراتل ریس:

تراتل ریس که ساختار ساده تر نسبت به تراتل شهری دارد دارای رانرهای کوتاه تر با قطر بیشتر و به جای فیلتر اسپرت شیپوری دارد، این نوع تراتل ها با ایسیو فابریک ستاپ نمیشود و باید از ایسیو ادجاست استفاده کنید با سیستم انژکتور تقویتی و کیت جرقه مناسب، عملا تفاوت اصلی تراتل ریس و شهری پیک قدرت آن است، تراتل ریس دور پایین و میانی خوبی ندارد ولی دوربالا عالی از دور موتور 7هزار تا 9هزار تو پیک قدرته و حداکثر گشتاور پایدار رو به شما میده، این توان عالی در دور موتور بالا شاید به اندازه توربو اسب بخار ندهد اما به دلیل دور بالای موتور تورک گیربکس نیز بالا رفته و شتاب لحظه ای باعث محبوب تراتل و دلیل اصلی اینکه اتمسفر محبوب است

 

 

 

تراتل های تولید شفیق پرفورمنس و خارجی چه تفاوتی دارند؟

تراتل های خارجی و تراتل شفیق پرفورمنس تفاوت ظاهری دارند ولی از نظر عملکرد هردو از یک پلتفرم پیروی میکنند و بازدهی یکسانی دارند، تراتل های خارجی همانند برند HKS بسیار شیک تر از برند شفیق پرفورمنس است اما قیمتی حدود 20برابر دارد که به هیچ عنوان توصیه نمیشود!!! پس توصیه ما استفاده از تراتل های شفیق پرفورمنس میباشد چراکه قیمت مناسب و کارایی یکسان را خواهد داشت ، در نهایت باید گفت که هر دو از طراحی یکسان برخوردار هستند و یک کار را انجام میدهند.

 

 

 

تراتل چند اسب به توان خودرو اضافه میکند؟

تراتل شفیق پرفورمنس میتوانند توانی معادل 25% بیشتر از توان معمول خودرو اضافه نمایند.

بهترین تراتل موجود در ایران کدام است؟

بهترین تراتلی که شما میتوانید برای خودرو های خود بخرید تراتل های تولیدی شفیق پرفورمنس میباشند که از آلیاژی همانند نسخه های خارجی تولید شده و توانایی معادل نسخه های خارجی را دارد. برای خرید تراتل های شفیق پرفورمنس میتوانید از طریق سایت یا اینستاگرام سفارش دهید.

 

معنی تراتل

نصب تراتل

قیمت تراتل

ساخت تراتل

خرید تراتل

تراتل ماشین چیست

صدای تراتل

معایب تراتل

تراتل ef7

قیمت تراتل ۴۰۵

تراتل هواپیما

تراتل چیست

تراتل زانتیا

تراتل ۲۰۶

بهترین موتور برای ۴۰۵

تراتل قیمت

قیمت تراتل tu5

قیمت تراتل برای xu7

قیمت تراتل ۴ دهنه tu5

تراتل کاربراتور برای پژو 2000

تراتل موتور سیکلت

تراتل بادی هوندا

تراتل ۴۰۵ مدل پایین

خرید تراتل xu7 از سایت motorsport98.ir

تراتل خودرو چیست و چگونه کار میکند

خرید تراتل tu5 از سایت موتور اسپرت 98 اولین و بزرگترین سایت فروش انواع ورودی هوا افترمارکت خودرو

منیفولد تراتل یک تکه میباشد و جداگانه به فروش نمیرسد

مزایا و معایب تراتل را

خرید تراتل برای پراید معمولا از نوع دو دریچه میباشد که با ایسیو فابریک ستاپ میشه

motorsport
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه